Ku tanya apa khabar?... - masam manis f

Breaking

Apr 19, 2016

Ku tanya apa khabar?...

Assalamualaikum,

Lama rasanya ita tak menjengah blog kesayangan ita ni. Kesibukkan yang tak menentu dengan pelbagai urusan yang tak berkesudahan menambat ita untuk mengemaskini blog ita ni.

Apa khabar teman-teman ita sekalian? Besar harapan ita agar semuanya dalam keadaan sihat waalfiat selalu, senyum-senyum selalu dan ceria-ceria selalu.. Happy-happy kan diri dan jangan sempitkan fikiran dengan masalah yang memang tak akan berpenghujung.

Lama menyepi pasti banyak cerita yang ingin di kongsikan.. Banyak berita yang ita juga hampir terlepas pandang. Pasti ada cerita menarik mewarnai dunia masakkan masa kini.

Hari ini ita mulakan hari-hari ita dengan mengajak anda semua melihat hasil kerja yang ita lakukan beberapa hari yang lalu. Kerana kekangan masa banyak hasil kerja yang tak sempat ita ambil untuk jadikan kenag-kenangan. Mujur ada beberapa foto yang di titipkan rakan untuk ita simpan dalam memori Masam Manis, agar menjadi kenangan buat ita dan keluarga. Foto-foto kali ini juga di ambil dalam keadaan tergesa-gesa. Ada yang di rakamkan oleh suami kerana ita sibuk dengan kelas dan tak sempat untuk merakamkan hasil kerja ita.. ada yang ita rakamkan di waktu malam kerana mengejar masa, jadi gambar tak berapa memuaskan hati ita.. namun ita bersyukur kerana masih ada lagi potretnya untuk ita simpan sebagai rujukkan dan kenangan.

Kepada semua yang masih sudi menempah kek dengan ita, yang repeat oder entah yang ke berapa kali , jutaan terima kasih yang tak terhingga dari ita dan keluarga. Jika ada kekurangan atas kelemahan ita.. dengan rasa rendah diri, ita memohon beribu kemaafan dan halalkan segala kekilafan..





























Tempahan kek hanya untuk Johor Bahru
Jika anda berminat untuk membuat tempahan sila wassap ke : 
018 ~ 769 1544






3 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

suka tengok kek kucing tiga ekor tu... nakal kucing tu.. hahaha

y i e n said...

Cantiknya.. Sayang nak makan kalau gini, hehe~

Unknown said...

Salam kak ita,
nak tanya cara kak meletakkan/menetapkan harga untuk setiap kek kak ita. saya baru berjinak-jinak dalam bidang bakeri dan sangat memerlukan ilmu tentang penetapan harga.

terima kasih kak ita. moga Allah murahkan rezeki kak ita. amin

Post Top Ad

test