Hulurkan bantuan seikhlasnya... - masam manis f

Breaking

Sep 30, 2011

Hulurkan bantuan seikhlasnya...

Assalamualaikum...

Malam semakin gelap dan sunyi.. Di saat ni ita terbuai2 dengan perasan sendiri perasaan simpati yg meluap2 dan juga perasaan sedih. Bila membaca bait2 ayat di blog Kak Jee Bercucuran juga air mata ini.. mungkin perasaan seorang ibu dan perasaan seorang wanita. Hati ita memang mudah sangat tersentuh..

Simpati ita pada nasib dua beranak ini.. Si ibu yg bertarung dengan kanser tahap 4 dan malang menimpa beliau apabila anak kesayangan pula dikhabarkan mengalami masalah jantung.. begitulah sudah jatuh di timpa tangga..



Cukup simpati.. melihatkan kesengsaraan yg di hadapi mereka... Hari ni mungkin hari mereka entah esok atau lusa kita tak pasti nasib siapa pula...

Sebagai seorang hamba Allah ita tak segan silu merayu agar kita sama2 membantu keluarga beliau.. sekurang2nya kita dapat meringankan beban yg di tanggung..

Sedekah adalah amalan yg sangat di tuntut dalam Islam dan pahalanya amat besar di sisi Allah. Sesungguhnya tangan yg memberi itu lebih baik dari tangan yg meminta2... Walaupun beliau tidak pernah meminta untuk di bantu tapi sebagai manusia hanya itu sahajalah kudrat kita untuk membantu mereka..
Panjatkan doa agar Puan Fija dan anaknya kembali pulih seperti sedia kala.. Semoga ada sinar bahagia untuk mereka..

Hulurkan sumbangan seikhlasnya kepada keluarga mereka. Hanya Allah juga yg dapat membalas segala budi baik dan keikhlasan hati kita semua..

SEMUA SUMBANGAN BOLEHLAH DIBANK IN TERUS KE SINI:

CIMB 01220015745524
NOR FARIZAH BT MD NOR

2 comments:

Fauziah Samad said...

terima kasih Ita kerana sama2 mewar2kan keperitan hidup Fija.

zura said...

Syabas kak jee n kak ita kerana korang sangat perihatin dgn kesengsaraan dan kepayahan insan lain.. zura doakan mereka cepat sembuh agar boleh meneruskan kehidupan seperti biasa..

Post Top Ad

test