Kelas Deco Bunga Buttercream 5 March - masam manis f

Breaking

Mar 7, 2016

Kelas Deco Bunga Buttercream 5 March


Assalamualaikum,

Pejam celik-pejam celik tak sedar kita sudah pun berada di bulan March. Hari ini baru ita berkesempatan nak kongsikan kelas Korean Flower Buttercream yang berlansung pada 5 March 2016 di Starhill Golf And Country Club Johor Bahru. Kelas yang pada mulanya adalah kelas yang terakhir untuk kelas bunga buttercream kerana ita ingin memberikan laluan dahulu kepada kelas figurine. Tapi kerana sambutan terhadap kelas ini yang tak putus-putus.. akhirnya ita terpaksa buka 2 lagi kelas untuk bulan March bagi kelas bunga buttercream. Alhamdulillah dan terima kasih atas sambutan yang di berikan.

Kelas kali ini ramai yang datang dari jauh, Izyan dan Linda dari Pucong, Salmah dari Selangor, Ieza dari Semenyeh, Norhayati dari Singapura, Shazliza dari Kluang, Haslin dari Mutiara Rini, Shikin dari Kajang, Zulaikha dari Putrajaya, Ezura dari Shah Alam, Olynn dari Setia Tropika dan Lilis dari Taman Bukit Tiram



Terima kasih atas kehadiran dan sokongan yang tidak berbelah bagi. Terima kasih juga atas kerjasama dan komitmen yang di berikan dan sangat-sangat memahami keadaan kesihatan kak ita yang tak berapa mengizinkan.

Alhamdulillah selain daripada kita menimba ilmu, dapat juga bertukar-tukar pengalaman, berkongsi tips dan panduan, yang paling seronok ramai yang memberikan tips penjagaan kesihatan. Terima kasih sangat-sangat terharu bila ada yang sangat memahami dan berkongsi pengalam dalam bidang kesihatan. Maklulah bila dah masuk 4 series ni.. banyaklah anggota yang perlu di jaga, makan pun kena jaga.. tidur pun kena cukup selain senantiasa berdoa dan bertawakal agar di berikan kesihatan yang baik. Terima kasih ita tak tak terhingga kepada kak Shikin yang tak putus-putus menasihati ita supaya menjaga kesihatan, jaga permakanan di samping memberikan beberapa petua dan amalan yang harus ita amalkan. Terima kasih kak.. hanya Allah jua yang dapat membalas segalanya. semoga akak dan teman-teman yang lain juga senantiasa di berikan kesihatan yang baik dan senantiasa di dalam peliharanNya.


Kita masih lagi berada di Starhill Golf And Country Club, dan di hidangkan dengan set hidangan nasi Lemak dan pau kaya untuk sarapan pagi. Di samping pilihan minuman tea atau kopi.


Makan tengahari pula di sajikan dengan sweet and sour fish, siew pak choy oyster sauce dan sup. Dessert pula di hidangkan dengan buah potong dan cordial sebagai minuman tengahari kami.


Terima kasih kepada pihak Starhill Golf And Country Clup atas penyediaan ruang belajar yang selesa dan berhawa dingin, makanan yang menyelerakan dan layanan serta kerjasama yang sangat-sangat memuaskan.

Pasti anda semua dah tak sabar nak melihat bagaimana pula aksi pelajar kali ini kan.. Jom kita intai aksi mereka dan hasil tugasan mereka pula.




Masa untuk clik! clik!


























Sekali lagi, ita merakamkan setinggi -tinggi ucapan terima kasih yang tak tehingga di atas kesudian mereka untuk hadir ke kelas ita. Minta ampun dan maaf atas ketelanjuran kata, minta halalkan segala kelemahan dan kekurangan.. sesungguhnya segala yang baik datang dariNya jua dan yang buruk itu atas kelemahan kami.

Jutaan terima kasih juga kepada pihak Starhill Golf And Country Club atas penyedian tempat yang selesa dan higangan makanan yang menyelerakan.Terima kasih juga kepada team Masam Manis. Insyaallah jika ada umur yang panjang dapat kita berjumpa lagi..

Seni itu indah.. seni harus di hayati.. seni harus di hargai...

Assalamualaikum...





No comments:

Post Top Ad

test