Kelas Korean Flower Buttercream yang osem! - masam manis f

Breaking

Mar 28, 2016

Kelas Korean Flower Buttercream yang osem!


Kelas Korean Flower Buttercream yang sangat osem! Seronok sangat , pelajar-pelajar yang sangat sporting , apa yang paling menyeronokkan mereka sangat tekun, bijak memilih padanan warna, tidak pernah mengalah untuk mendapatkan hasil yang terbaik.



Kelas masih lagi berlansung di Starhill Golf And Country Club, Kempas Johor. Jutaan terima kasih yang tidah terhingga kepada pihak pengurusan Starhill atas layanan yang sangat baik, kerjasama yang tidak berbelah bagi dan hidangan makan yang sangat enak! Kali ini kami di hidangkan dengan set nasi ambeng yang sangat osem, enak tak terkata. Seronok melihat pelajar makan dengan cukup berselera sekali sampai bertambah-tambah nasi di pinggan. Ita yang rasa sangat happy tak terkata, melihat mereka menjamu selera.







Peserta kali ini rata-rata berbilang bangsa dan datang dari Malaysia dan Singapura. Bila dah berkumpul bersama, wah! seronok tak terkata, bersembang dari satu topik ke satu topik tanpa henti. Pelbagai pengalaman yang di kongsikan , seronok sangat mendengar celoteh masing-masing,  ita juga tumpang sama dapat ilmu baru dan pengalaman berharga dari adik-adik kita ni.

Jom ita perkenalkan anda semua dengan adik-adik yang juga bakers-bakers hebat ni..

Linda dari Taman Pulai
Nurhayati dari Kulai
Tiara dari Petaling Jaya
Veronica dari Petaling Jaya
Sapiah dari Singapura
Hui Lin dari Singapura
Jean Lee dari Singapura
Yeni Juliana dari Kulai
Norlina dari Kuala Lumpur
Roslah dari Mersing


Terima kasih kerana sudi menghadirkan diri ke kelas kak ita, semoga berpuas hati dengan apa yang kak ita sampaikan dan berpuas hati juga terhadap layanan dan hidangan yang pihak Starhill sediakan.







Sebenarnya kak ita pun dah tak sabar nak kongsikan hasil tugasan pelajar kali ni. Apa yang kak ita ingin katakan, kak ita sangat puas hati terhadap pilihan warna, nampaknya semuanya berani mencuba dan bijak bermain dengan warna. Untuk bunga pun kali ini cantik-cantik kejadian bunganya, mungkin ada sesetengahnya yang kena praktis lagi dan lagi untuk hasil yang lebih baik dan memuaskan hati. jangan berhenti praktis ya.. sayang takut apa yang dah dipelajari jika tak praktis nanti lupa pulak!

Kepada semua, kak ita ucapkan jutaan terima kasih sekali lagi, dan kepada semua , semoga maju jaya dan selamat berK'pop

Jom kita lihat hasil tugasan mereka














Bagi anda yang berminat untuk turut serta bengkel decoKorean Flower Buttercream, bolehlah  whatsapp ke talian : 0187691544




6 comments:

Dr.Twin UK said...

Wow..amazing flower deco. Cantik sgt2, sure sayang nak makan kek tu =)

Dr.Twin UK said...

Wow, cantiknya flower deco. Sure syg..x sampai hati nak makan kek tu hihi. Hope one day dapat belajar dari Kak Azlita utk deco flowers ni.

jennai said...

wonderful flowers

Fatimah Nabila said...

cantik, xsanggup nk potong kek!

Unknown said...

Добрый день.Скажите пожалуйста у Вас есть книга по которой можно учится?Я бы купила.Меня очень интересует рецепт крема.
Мне очень нравится Ваша работа!

Sabun Koligen-Rumpai Laut said...

assalamuailaikum
boleh bg resepi butter cream yang puan guna semasa deco?

Post Top Ad

test