Johor Steamboat sambut ulang tahun yang pertama Wow ! meriahnya.. - masam manis f

Breaking

May 20, 2016

Johor Steamboat sambut ulang tahun yang pertama Wow ! meriahnya..


Anda peminat steam boat?
Rugi tak datang tau!
Baru-baru ini Johor Steamboat yang beroperasi di Adda Hight Taman Daya Johor telanh mengadakan sambutan ulang tahun yang pertama. Ramai pelanggan yang turut serta menjayakan sambutan ulang tahun mereka yang pertama ini.

Rugi tak datang tau! dapat makan percuma lagi.. ada hadiah-hadiah menarik juga yang menanti anda! berbaloi-baloi datang.. tau! dengan makanan yang terhidang cukup mewah dan lazat-lazat, tempat menjamu selera yang santai di tambah pula dengan kehadiran Zamani Slam dan Denis Chairie yang turut sama menghiburkan tetamu yang hadir.





Setinggi-tinggi penghargaan kami ucapkan kepada team Johor Steamboat, tenaga kerja yang sempoi melayan kerenah pelanggan.. Layanan yang di berikan cukup osem!

Terima kasih yang tak terhingga juga kepada orang kuat di sebalik kejayaan Johor Steamboat selaku big bos atau Tauke Johor Steamboat iaitu Dato' Norazman di atas hidangan yang cukup istimewa ini. Selamat ulang tahun juga kami ucapkan kepada Johor Steamboat, semoga terus maju jaya lagi di masa hadapan.



Kenapa ita kata rugi anda tak datang... ?
Lihatlah hidangan yang di hidangkan.. wow! memang makan sampai kenyang lah kata orang tu... sedap weiiii.... jom lah singgah di Johor steamboat pasti anda tak ralat.. Dengan tempat makan yang selesa. Ada ruang berhawa dingin dengan dapur eletrik di sediakan di tingkat atas. Jika tak suka makan tempat sejuk.. boleh makan sambil santai-santai di tingkat bawah, sambil menghirup udara yang segar dan nyaman..
Untuk kanak-kanak, warga emas dan orang oku di berikan harga yang cukup istimewa serendah RM 10 seorang.. wow! murah tu.. apa tunggu lagi..
Jangan risau nak parking kereta anda.. Tempat letak kereta juga ada.. selamat untuk anda dan keluarga

Johor Steamboat menyajikan makanan yang fresh dan terbaik dari ladang. Harga yang sangat berpatutan dan layanan yang cukup istimewa!


Selain hidangan yang istimewa ini, ada hadiah-hadiah yang menanti pengunjung tau! hadiah utama sebuah motor tau! untuk pertandingan selfie.. Jom ramai-ramai pergi Johor Steamboat .. pastu ambil gambar selfie dan share.. dapat hadiah motor tau! tak nak ke..?




Wow! bertuah badan.. kata orang tuah ayam nampak di kaki.. tuah manusia siapa yang tahu kan.. Siapa sangka sambil makan sambil selfie.. dapat menang motor..!

Selain memang motor turut di hiburkan lagi dengan di terbangkan khas Zamani dari kumpulan Slam dan Denis penyanyi dari Indonesia yang cukup popular dengan lagu " cukup cukup sudah" untuk menghiburkan anda semua.

Ita pasti anda semua dah tak sambar nak melihat aksi penyanyi kesayangan ramai ni kan...
Ok ita belanja anda gambar artis pujaan ramai ni.. nanti jangan lupa belanja ita pulak tau! di Johor Steamboat






ok cukup tak!
Tak cukup lagi... ok kita tambah lagi..




Alhamdulillah.. sedap germersik suara kedua-dua artis kesayangan ramai ni..
Terima kasih Zamani Slam dan Denis kerana turut serta memeriahkan lagi sambuatn ulang tahun Johor Steam boat yang pertama.

Sura Zamani ni memang membuai perasan betul lah.. kata orang tak lapuk di telan zaman. Sesuai dengan namanya Zamani.. kekal sepanjang zaman.. ! good luck Adek! semoga terus unggul!

Rasanya belum terlewat untuk ita merakam kan setinggi tahniah di atas kejayaan konsert Zamani bersama Slam baru-baru ini. Tahiah! dengar ramai yang hadir hingga sold out tiket!
Alhamdulillah..

Tahniah dan terima kasih jua kepada Johan Aziz selaku pengurus Zamani, kepada team Johan, kepada kak Yati. Semoga terus tabah dan maju jaya lagi di masa yang mendatang.

Jom layan lagi gambar sambutan Johor Steamboat.








Johor Steamboat
No 2 Jalan Adda 3/3
Taman Adda Height
Johor Bahru

Tel : 016 ~ 682 6826





Post Top Ad

test