Kelas bunga Korean Flower 16 April 2016 - masam manis f

Breaking

May 18, 2016

Kelas bunga Korean Flower 16 April 2016


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca yang budiman...
Apa khabar kalian semua di sana? Alhamdulillah ita sihat.

Hari ini sekali lagi ita kongsikan gambar kelas Korean flower ita yang dah lama tertungak tak terupdate-update lagi..
Kesian lah aiii... kat adik-adik ni.. lama tunggu kak ita uplode gambar kelas. Ok hari ini tertunailah hajat nak lihat gambar kelas yang osem-osem dengan deco kek yang cun melecun dan adik-adik kita yang comel-comel dan fotogenik!




Kita terus sahaja masuk ke dalam kelas ya... adik-adik sekalian...
Kelas kali ini masih lagi berlansung di Starhill Golf And Country Club. Terima kasih pada pihak pengurusan Starhil, tenaga kerja dan adik-adik yang banyak membantu menjayakan kelas kali ini. Hujan lebat yang turun mencurah-curah seakan mendambarkan ilmu yang mencurah-curah juga bakal di sedut oleh adik-adik kita ni.

Rata-rata pelajar kali ini juga datang jauh-jauh. Sebelum kita mulakan pembelajaran, kita berkenalan dulu dengan adik-adik kita ni ya..

Kelas Bunga Korean Flower Modul 1 16 April 2016

Nurul Izzah dari Johor Bahru
Warda dari Johor bahru
Mariah dari Ulu Tiram Johor
Nazahiah dari Seremban
Normalis dari Seremban
Khoo Soo soon dari Luala Lumpur
min dari Gelang Patah
Ummie Aisyah dari Selangor Darul Ehsan


Alhamdulillah kelas berjalan sangat lancar, walaupun hujan lebat dengan kilat sabung-menyabung hingga beberapa kali bekalan eletrik terputus. Tapi tidak sekali pun mematahkan semangat adik-adik untuk terus menyedut ilmu.. Adik-adik kita juga bijak bermain dengan warna, pemilihan warna kak ita suka, tapi kena banyak lagi praktis supaya dapat menghasilkan kek yang super awesome!

Jom kita skodeng pula gelagat dan aksi mereka dalam kelas





Sekali lagi kak ita dan team Masam Manis, melahirkan ucapan terima kasih yang tak terhingga di atas kesudian adik-adik untuk turut serta dalam bengkel kali ini. Kak ita dan team Masam Manis juga mengambil kesempatan memohon ampun dan maaf atas segala kekurangan dan kelemahan sepanjang bengkel ini berlansung. Sesungguhnya yang khilaf itu adalah atas kelemahan kami dan apa yang baik itu atas keredaanNya jua.

Kepada adik-adik akak sekalian, teruskan berkarya, jangan berhenti setakat ini sahaja... praktis dan praktis lagi.. Akak senantiasa doakan bila adik-adik melangkah keluar dari kelas.. rezeki sudah tertulis untuk kalian semua. Semoga maju jaya dalam apa lapangan pilihan yang di minati.

Kita jangan sembang kencang lagi.. jom kita intai hasil sentuhan pelajar kali ini..





















Sekali lagi, ita merakamkan setinggi -tinggi ucapan terima kasih yang tak tehingga di atas kesudian anda untuk hadir ke kelas ita. Minta ampun dan maaf atas ketelanjuran kata, minta halalkan segala kelemahan dan kekurangan.. sesungguhnya segala yang baik datang dariNya jua dan yang buruk itu atas kelemahan kami.

Jutaan terima kasih juga kepada pihak Starhill Golf And Country Club atas penyedian tempat yang selesa dan hidangan makanan yang menyelerakan.Terima kasih juga kepada team Masam Manis. Insyaallah jika ada umur yang panjang dapat kita berjumpa lagi..

Seni itu indah.. seni harus di hayati.. seni harus di hargai...

Assalamualikum








Penguguman
Kelas terakhir Korean Flower Buttercream Modul 1



Kepada anda yang berminat untuk menghadirkan diri ke kelas Korean Flower Buttercream, ada sedikit penguguman. Kelas Korean Flower Buttercream kak ita yang terakhir sebelum menyambut Ramadhan adalah pada 21 Mei. Bagi anda yang berminat jangan lepaskan peluang untuk turut serta. Ini merupakan kelas Korean Flower Buttercream Modul 1 yang terakhir. Insyaallah selepas raya kak ita akan mulakan dengan kelas Modul 2 pula.


Pada yang berminat boleh wassap talian :  018 ~ 7691544






3 comments:

mummy said...

cantiknya. tahniah buat semua. :)

Unknown said...

Alhamdulillah Ita
kalau kaknoor dekat pasti nak join jugak
jeles lah tengok orang lain pandai mcm ni
nak jugak pandai macma yg lain huhu

Unknown said...

salam, bila next class ya?

Post Top Ad

test