Kelas Figurine 9 April 2016 - masam manis f

Breaking

May 17, 2016

Kelas Figurine 9 April 2016


Assalamualaikum...

Kalau semalam kita dok intai kelas bunga Korean flower, hari ini ita bawa kalian intai-intai kelas figurine pulak. Kelas yang berlansung pada 9 April 2016 di Starhill Golf And Country Club ini membariskan pelajar yang datang jauh-jauh. Sebelum kita intai kelas ita perkenalkan dahulu dengan deretan pelajar ita untuk kelas kali ini



Kelas Figurine 9 April 2016

Intan Biana dari Kulai Johor
Normah dari Pasir Gudang Johor
Ilyana dari Tapah Perak
Noraini tahir dari Johor Bahru
Suria dari Melaka

Pertama sekali kak ita ingin merakamkan ucapan terima kasih yang tak terhingga di atas kesudian kalian untuk turut serta dalam bengkel kelas kali ini. Walaupun ada yang terpaksa menempuh perjalanan yang jauh untuk sampai ke selatan tanah air ini. Semoga apa yang di pelajari dapat di maanfaatkan dengan sebaik-baiknya.

Untuk kelas figurine ita memang tak ambil ramai pelajar bedasarkan pengalaman yang lepas-lepas, terlalu ramai student membuat tumpuan ke atas satu-satu pelajar itu sangat-sangat terbatas. Masa juga turut mencemburui kadang-kala hingga terlajak hingga dinihari.. Oleh kerana itu ita hadkan untuk kelas figurine, ita ambil dalam jumlah yang kecil supaya lebih fokus dan tumpuan dapat di berikan.

Kelas figurine ita akan berakhir pada 22 hb Mei ini. Selepas raya ita akan beralih ke kelas yang lain pula. Kelas figurine hanya akan ita buka semula jika ada permintaan sahaja.

Ok apa tunggu lagi, jom kita intai pula kelas kali ini






Jom kita lihat pula hasil tugasan masing-masing



Hasil tugasan dari Suria. Suria ni dari Melaka, selain mengambil tempahan kek, Suria juga ada mengajar baking jugak tau! Jadi bagi mereka yang tinggal di Melaka yang susah nak turun Johor, bolehlah hubungi Suria untuk dapatkan tunjuk ajar. Insyaallah akak yakin Suria boleh berikan tunjuk ajar pada anda. Anda boleh hubungi Suria di Fb nya di SINI



Ini pula hasil tugasan dari Intan. Bagi anda yang tinggal di Kulai yang ingin tempah kek boleh hubungi Intan di FB Intan di SINI

Intan ni rajin tau, dah mula dah buat figurin untuk tempahan. baru-baru ini ita buat figurine untuk hari Jururawat. Comel aje figurine Intan.

Oh ya mungkin belum terlewat lagi untuk kak ita mengambil kesempatan, merakamkan ucapan Selamat Hari Jururawat Sedunia untuk semua jururawat yang banyak membantu, merawat dan menjaga kak ita dan keluarga sepanjang kami berada dalam rawatan, tak kiralah bagi para jurawat yang berkhidmat di hospital kerajaan, swasta atau pun di klinik-klinik. Jasa dan khidmat bakti yang anda curahkan sangat mulia, tiada tolok bandingnya dan hanya Allah jua yang dapat membalas keikhlasan anda menabur bakti yang tak ternilai. Semoga kalian di rahmati selalu , di berikan kesihatan yang baik untuk terus memberikan khidmat yang terbaik.



Anak-anak Intan, comel-comel! ^_^
Inilah permata hati dan juga pemberi semangat buat bonda tersayang untuk terus berkarya dalam dunia yang sangat di minati. Doa-doakan mama ya anak-anak semoga mama senantiasa sihat, senyum-senyum selalu dan di murahkan rezeki. Jaga mama baik-baik tau!



Ini pula hasil tugasan dari Aqila. Aqila ni adalah anak didik Normah. Kalau anda nak tempah kek yang sedap-sedap, boleh lah hubungi Normah di SINI

Aqila ni berbakat besar tau! figurine yang di hasilkan ada karektor sendiri. syabas dan tahniah akak ucapkan. Jangan segan-segan lagi ya.. jangan takut-takut.. kak ita ni tak makan orang.. makan kek aje.. hihi ^_^




Ini pula student ita yang datang jauh dari Perak. Terim kasih Yana sangup datang jauh. Ini bukan kali pertama Yana datang tau! Yana pernah datang untuk kelas bunga Korean juga dulu. Terima kasih Yana atas segala-galanya. Senantiasa berikan kak ita sokongan dan galakkan. Walaupun berbadan dua tak mematahkan semangat Yana untuk menimba ilmu. Semoga terus maju jaya yana dalam apa bidang sekali pun yang Yana minati

Bagi anda yang tinggal di Perak, kalau nak dapatkan tempahan kek boleh hubungi Yana di fb Yana di SINI atau di Zayani To U Bakers. Seperti juga Suria, Yana juga ada buat kelas tau! kalau yang teringin nak belajar untuk buat kek ke.. atau deco boleh hubungi Yana.



Ini pula Noraini dari Johor Bahru. Kak ita masih lagi tak dapat fb Noraini untuk anda buat tempahan bagi yang tinggal sekitar JB. Nanti bila kak ita dah dapat fbnya kak ita kan masukkan di sini ya.


Sekali lagi, ita merakamkan setinggi -tinggi ucapan terima kasih yang tak tehingga di atas kesudian anda untuk hadir ke kelas ita. Minta ampun dan maaf atas ketelanjuran kata, minta halalkan segala kelemahan dan kekurangan.. sesungguhnya segala yang baik datang dariNya jua dan yang buruk itu atas kelemahan kami.

Jutaan terima kasih juga kepada pihak Starhill Golf And Country Club atas penyedian tempat yang selesa dan hidangan makanan yang menyelerakan.Terima kasih juga kepada team Masam Manis. Insyaallah jika ada umur yang panjang dapat kita berjumpa lagi..

Seni itu indah.. seni harus di hayati.. seni harus di hargai...

Assalamualikum






Penguguman
Kelas terakhir Korean Flower Buttercream Modul 1


Kepada anda yang berminat untuk menghadirkan diri ke kelas Korean Flower Buttercream, ada sedikit penguguman. Kelas Korean Flower Buttercream kak ita yang terakhir sebelum menyambut Ramadhan adalah pada 21 Mei. Bagi anda yang berminat jangan lepaskan peluang untuk turut serta. Ini merupakan kelas Korean Flower Buttercream Modul 1 yang terakhir. Insyaallah selepas raya kak ita akan mulakan dengan kelas Modul 2 pula.


Pada yang berminat boleh wassap talian :  018 ~ 7691544





No comments:

Post Top Ad

test