Kelas Pertama di Tahun Baru - masam manis f

Breaking

Jan 15, 2017

Kelas Pertama di Tahun Baru


Assalamualaikum..
Alhamdulillah kelas pertama Korean Flower Buttercream dengan resepi buttercream yang baru telah berlansung pada minggu lalu. Maaf ya adik-adik sekalian kak ita lewat masukkan gambar kelas akibat kesibukkan yang melampau. Sebenarnya banyak lagi gambar kelas yang kak ita tak sempat nak masukkan dalam blog. Insyaallah kak ita akan cuba up date satu persatu jika ada kelapangan.


Berbalik pada kelas minggu lalu yang sangat hapening. Seronok bila dapat jumpa kawan yang sama-sama minat dalam dunia bakery dan deco. Pelbagai cerita dan pengalaman yang dapat di kongsikan. Sambil bersembang sambil tangan terus pantas mengalunkan kelopak bunga.

Kelas berlansung di Masam Manis Cake Salon di Johor Bahru. Kelas pertama untuk tahun 2017. Terima kasih atas sambutan dari rakan-rakan dan pengemar dekorasi kek yang sudi menghadirkan diri.

Kak ita sebagai tuan rumah dan Team Masam Manis mengucapkan ribuan terima kasih atas kehadiran kalian, minta maaf jika layanan kurang memuaskan dan minta halal mana yang terkurang.


Untuk pengetahuan semua kelas Korean Flower Buttercream akan di adakan lagi pada minggu ini. Tarikh kelas seperti tertera di bawah :


Kelas Wedding Cake Two Tier Buttercream
Tarikh : 21 hb January Sabtu
Peserta 4 orang

Kelas Korean Flower Buttercream New Buttercream
Tarikh : 22 hb January Ahad
Peserta 8 orang

Bagi mereka yang berminat bolehlah dapatkan info dan butiran lengkap dengan wasap PA kak ita di talian 018 7691544




1 comment:

Unknown said...

Alsalamuallaikum sis i want to contact you please id like to ask you about Korean butter cream, you gave me your Mobil number but i cant send you whatsapp message!

Post Top Ad

test