Salam Ramadhan 2013 - masam manis f

Breaking

Jul 10, 2013

Salam Ramadhan 2013


Assalamualaikum dan salam Ramadhan buat semua pembaca blog Masam Manis.. sahabat handai yang ita sayangi dan juga semua kenalan dan taulan walau di mana sahaja anda semua berada.

Selamat menjalani Ibadah puasa...
Semoga kedatangan bulan Ramadhan kali ini memberikan 1000 keberkatan kepada kita semua.. agar kita sama-sama dapat menjalaninya dengan penuh kesabaran dan keinsafan.

Di kesempatan bulan yang mulia ini, ita dengan rasa rendah diri memohon ampun dan maaf andai selama kita bersahabat di alam maya atau pun di alam nyata , ada antara kita yang terguris perasaan atau ada hati yang terluka dengan sebarang perbuatan, tingkah laku atau kata-ta yang mungkin telah menguris hati mana-mana pihak. Sebagai manusia yang lemah ita akur dengan segala kekurangan dan kelemahan diri.. Oleh itu ita berharap agar kita buangkan yang keruh dan ambillah yang jernih agar silatulrahim yang terbina antara kita terus mekar dan mewangi..

Jalani ibadah puasa kali ini dengan penuh keinsafan.. Ita juga berharap agar ita dapat melaksanakan amalan yang dituntut di dalam bulan yang mulia ini dengan penuh sabar.. 

Salam ukhwah buat semua..
Azlita Aziz








7 comments:

Hanim said...

selamat menyambut bulan ramadhan penuh barokah dan selamat menjalani ibadah puasa buat kak ita sekeluarga.

Semoga segala amalan baik kita diterima Allah insyaAllah (^_^)

Ain Fajar said...

salam ramadhan juga utk k.ta..semoga apa yg di harapkan di bulan ini tercapai...tak sabar nak tunggu n3 biskut dan kek2 yang menarik dari k.ita..

ilahjy said...

Salam dek ita lawa kuss. T.kasih atas ucapan ita di blog kak.semoga dgn kdtgan ramadan ini bertambah erat lg hubungan kita..amin..camtik la kad diatas,. Kak sabar menanti buku2 dr air tgan ita.. harap2 ada di kl ni

Sweet red cherry said...

salam kak..

salam ramadhan dan selamat berpuasa kak

Rozita Ceritaita said...

kak...salam ramadhan...

lepas akak bagi link laju2 gi terjah mph online tapi xde stock.. sedih..

Fauziah Samad said...

Selamat Berpuasa dari Kjee, UnclePali dan Nadia buat Ita sekeluarga.

Azlia Bashir said...

Salam Ramadhan dan salam perkenalan dari saye.

Post Top Ad

test